Никогда такого не было, и вот опять. Кабмин ликвидирует Госпродпотребслужбу. Что потом?

Чи   пoтрібнo прoвoдити лaбoрaтoрні дoсліджeння кoжнoї пaртії мінeрaльнoї вoди «Бoржoмі», щo імпoртується дo Укрaїни? Цe нібитo бeзглуздe зaпитaння булo вкрaй aктуaльним щe три рoки тoму, кoли зaкoн вимaгaв сeртифікaт кoмпeтeнтнoгo oргaну крaїни пoxoджeння нa всю xaрчoву прoдукцію, в тoму числі нeтвaриннoгo пoxoджeння. Нaші грузинські кoлeги сильнo здивувaлись і скaзaли, щo вoни нeпoтрібні дoкумeнти нe видaють.

Ми нe пoсилaлись держи відсутність повноважень, малограмотный потирали тихенько растопырки, посміхаючись в спину, а звернулись впредь до парламентарів щодо необхідності якнайскорішого врегулювання цього питання.   І воно було врегульоване, а потім і запроваджений ризик-орієнтований осмотр.  

І таких мікро-процесів було насправді дуже багато. Чого варте було, наприклад, запровадження єдиного вікна в пілоті ще прежде закону?

Я не ідеалізую роботу Держпродспоживслужби, позже багато було і залишається питань, але чого пунктуально не було і поки що немає, в среднем це байдужості аль ставлення до бізнесу як вплоть до дійної корови.

Чи всі можуть витримати хоча б таку ж скромну   планку? Відповідь, сверху жаль, негативна. Наприклад, всі виробники харчової продукції в Україні одновременно працюють поза межами закону, оскільки вони мають використовувати лише зареєстровані харчові добавки.   А реєстру харчових добавок, який МОЗ два б опублікувати   ще в 2017 році, таким (образом досі і не існує.  

Всі виробники харчової продукції в Україні одним махом працюють поза межами закону, оскільки вони мають використовувати лише зареєстровані харчові добавки. А реєстру харчових добавок, який МОЗ недостаточно б опублікувати ще в 2017 році, таково досі і не існує

Звичайно, за один присест у МОЗ інші пріоритети, але що заважало це зробити в минулому нежто позаминулому році? Не думаю чи це диверсія під харчову галузь України, скоріш вслед все просто байдужість или неспроможність.   Навіть опублікувати харчові добавки, зареєстровані в ЄС (як за закону мали б бути зареєстровані в Україні), безлюдный (=малолюдный) можуть.

І яке геніальне рішення пропонує схвалити КМУ одновременно? Реорганізувати ДПСС і створити нову службу…. І навіть запропонували вже керівника ліквідаційної комісії. По мнению суті ми передаємо функції ДПСС впредь до МОЗ! Це наочний застежка історії про тёта, що битий небитого повинен мчать.

Тобто пропонується вирішити всі проблеми одним розчерком пера. Однак ніхто невыгодный вивчив питання належним чином. Что-то около, що буде із визнанням ДПСС як компетентного органу с целью здійснення контролю около експорті агропродукції?

Чи безвыгодный буде раптом історії оборона те, що хтось затягне   із погодженням фінансування для виготовлення бланків фіто сертифікатів і ми заблокуємо експорт зерна ? Можна ж тягнути і з реєстром харчових добавок три роки!

Хто если ділити офісні приміщення, смета і майно? І чи залишиться в цьому захопливому процесі часочек на координацію здійснення контролю?   Чи забудуть быть цьому всю махіну ЦГЗ, яку колись завбачливо   вивели із СЕС, щоб без- передавати в Держпрод?  

А може після передачі   ДПСС станеться диковинка і МОЗ раптом зрозуміє, що для того здійснення контролю непогано було б уніфіковані форми розробити і затвердити?

Блажен, хто вірує, але исполнение) чого брати в заручники сила аграрний сектор? Чи маловыгодный можна для різноманітності щось мало-: неграмотный забрати і поділити, а спробувати зробити? Тим більше, що коронавірусні фонди давали таку можливість, хоча, мабуть, вже в минулому часі.  

Сподіваюсь, КМУ це рішення далеко не схвалить.   Агопродовольчий директриса зараз важко чимось об’єднати, але у в Ууряду цеу виходить. Навесні спробували квотами получи міндобрива, тепер черговим реформуваннями системи контролю.   А може чтобы різноманітності спробувати якусь позитивну ідею?

До сих пор материалы автора
Когда Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.