Зaпрeт экспорта нить: ЕС против Сделал, или О чем Окраина спорит в международном арбитраже

Сьoгoдні стaртують oнлaйн слуxaння в aрбітрaжнoму спoрі між Єврoпeйським Сoюзoм і Укрaїнoю щoдo зaбoрoни eкспoрту лісу, який нa думку ЄС пoрушує вимoги Угoди прo aсoціaцію.

Мoвa йдe прo зaбoрoни нa eкспoрт лісу-кругляку, зaпрoвaджeні в квітні 2015 рoку.

ЄС ввaжaє, щo ця зaбoрoнa супeрeчить стaтті 35 Угoди прo aсoціaцію, якa пeрeдбaчaє зaбoрoну кількісниx oбмeжeнь eкспoрту у тoргівлі між стoрoнaми. Цe дужe вузькo-тoргoвeльнe рoзуміння цієї зaбoрoни, якe бaзується нa мoжливo нaйбільш рaдикaльній чaстині нeoлібeрaльнoї ідeoлoгії: свoбoди дoступу дo рeсурсів. Пo суті, прaгнeння ЄС звeртaти увагу лише і винятково получай статтю 35 Угоди относительно асоціацію — це квінтесенція економічного імперіалізму і сировинної колонізації України.

Читайте нас в Telegram: проверенные материал, только важное

Таке сприйняття ситуації ускладнилося по вине те, що і українські посадовці сприймали цю проблему суто крізь призму торгівлі. Більше того українські політики неодноразово обіцяли керівництву ЄС скасувати мораторій і безвыгодный дотримали цієї обіцянки. Це додало оливи у вогонь.

В такой мере чи інакше, у червні 2019 року, ЄС офіційно звернувся до самого України з вимогою сформувати панелька арбітрів для формального правового розгляду спору, відповідно раньше статті 306 Угоди насчет асоціацію.

Після формування складу панелі, ЄС і Україна подали свої письмові подання з викладом своєї позиції. Ці документи доступні онлайн бери сайтах Єврокомісії і Міністерства економіки України.

Поверх карантинні заходи ми довго без- могли призначити слухання. Зрештою, погодились сверху слухання онлайн, адже цього року більшість міжнародних судів перейшли в такий формат. Тобто сьогодні відбувається останній етап розгляду спору. Після нього арбітри підготують свій звіт з рекомендаціями, відповідно задолго. Ant. с статті 310 Угоди.

Це другий випадок в історії, коль ЄС використовує двосторонні угоди щодо врегулювання спорів. Получи и распишись кілька місяців прежде ініціюванням спору з Україною, Єврокомісія розпочала спір з Кореєю щодо недотримання в цій країні мінімальних трудових прав, як цього вимагає розділ ради торгівлю і сталий розвиток.

Відчуйте різницю — захист прав працівників і дорога до сировини.

Рядом розгляді цієї справи, необхідно звертати увагу приставки не- лише на статтю 35, але і для розділ щодо торгівлі і сталого розвитку, мол є окрема стаття ради торгівлю лісом, і розділ ради захист довкілля, в якому закріплено обов’язок сторін співпрацювати.

Подписывайтесь получай рассылки Liga.net — один главное в вашей почте

Для включенні цих статей накануне Угоди наполягав Євросоюз, якому важливо, аби торгівля розвивалась из этого явствует і без шкоди про довкілля.  

Тому чтобы мене це дело не ЄС проти України, а ЄС проти ЄС. Торгово-імперіалістичний Євросоюз проти сталого і екологічного Євросоюзу. Перший представлений Єврокомісією, а другий урядом України.

Ми будемо акцентувати увагу получи тому, що обов\’язок співпрацювати щодо захисту довкілля і лісів є важливішим, ніж волюшка експорту. Що весь Угода про асоціацію є важливою, а никак не лише її торгова частина.

Ця стратегія вироблена гарною юридичною командою. Головний ідеолог і стратегіст нашої юридичної лінії — Жан Мартуся Тювінен, якого ви можете пам\’ятати в соответствии с червоній професорській мантії держи слуханнях в Міжнародному Суді ООН і Міжнародному трибуналі з морського карт-бланш. До формування нашої правової позиції долучалася і нинішня віце-прем\’єр-міністр Люля Стефанішина (до того, як заступила держи цей пост). І основа юридичного захисту — юристи Ілляшев і партнери — добре відомі сверху вітчизняному ринку.

Головний но аргумент на користь України — це переделка ринку лісу. Від вересня минулого року, Мінекономіки, Державне агентство лісових ресурсів і Прозорро.Продажі зробили значний прогрес в переведенні ринку лісу бери відкриті аукціони. Тобто ми невыгодный словом, а ділом доводимо, що добросовісні у своїх намірах зробити ринок лісу прозорим і ефективним і таким, возьми якому непотрібно боротися з нелегальною торгівлею законодавчими заборонами.

Для останок найголовніше — нам цей арбітраж потрібен неважный (=маловажный) для того, аби сказати хто правий, а хто ні. Він потрібен ради того, щоб доставить — нам головне малограмотный торгівля, а інтеграція прежде внутрішнього ринку ЄС. Ибо лише так ми можемо справлятися зі спільними викликами, такими як торгівля нелегальним лісом. Адже никак не слід забувати, що споживачі з ЄС також несуть відповідальність вслед за попит на нелегальну продукцію.

І головне — ця по правую руку коштовна: витрати нате арбітрів, технічну організацію слухань і бери зовнішніх юристів складають сотні тисяч євро. Набагато дешевше домовлятися получи и распишись берегу. Домовлятися относительно те, що насправді означає «економічна інтеграція» з ЄС.

Набагато краще це робити у вигляді політичних домовленостей бери самітах, радах і комітетах. Тобто бери практиці реалізовувати потенціал Угоди насчет асоціацію. Це найголовніший пріоритет — розвивати торгівлю і інтегруватися впредь до внутрішнього ринку ЄС.

И старый и малый материалы автора
Если только Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.